Saturday, December 24, 2011

Insectă Steampunk

O nouă lună, o nouă provocare pe Scrapper. Provocarea cu numărul 21, propusă de FB Ronnie de data aceasta, este Steampunk. Este a doua oară când încerc acest stil în bijuterii, prima dată a fost tot la o provocare propusă de FB Ronnie. Este o temă fascinantă, mă bucur ca am avut din nou ocazia de a o aborda, idei am avut din belşug, dar am zis să dau şi o căutare pe google. Zis şi făcut, şi printre primele rezultate erau şi o viespe, şi mai mulţi păianjeni steampunk realizaţi din piese de ceas, gloanţe, sârme şi alte componente reciclate. Din acel moment am mers pe o singură idee - un cărăbuş Steampunk din lut polimeric. Familia cărăbuşilor include mai multe ramuri iar una dintre cele mai spectaculoase, mai ales datorită coloritului metalic, este subfamilia ilenelor sau gândacilor de flori care populează mai ales pădurile tropicale din Africa şi Asia de Sud-Est. Am făcut o nouă căutare pe google, imagini cu cărăbuş, pentru a vedea mai în detaliu această insectă.
Am modelat cărăbuşul auriu thailandez, i-am adăugat câteva rotiţe şi alte componente de ceas, l-am aşezat pe 2 frunze tot din lut polimeric şi l-am ataşat unui lănţişor cu închizătoare toggle bronz (o alta utilizare ar fi: broşă). 
Iată rezultatul:
 
Dimensiuni: lungime lănţişor aproximativ 44cm (se poate modifica la cerere), înălţime pandantiv 6cm, lăţime 8cm. 
Deasemenea, la cerere, se poate transforma într-o broşă de mare efect.
Cod A017. Vandut.

14 comments:

  1. Excelent carabusul, Camelia. Ti-a iesit minunat. Pur si simplu i-ai dat viata, exact ca un creator sau scriitor. It's magic. Imi place tare tare mult.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Greu să scriu de pe telefon comentariul. E superb gândăcelul tău, care nu e tocmai mic. Aştept cu nerăbdare să îl văd şi live, deşi nu îmi plac gândacii, cred ca pe acesta l-aş purta cu mare plăcere. Eşti extraordinară, ai avansat mult de la ultima creaţie steampunk, sper ca FB Ronnie e mândră de tine, eu sunt. Felicitări şi Crăciun Fericit!!!

    ReplyDelete
  4. Super rezultat final. E foarte interesant si unic. Si e lucrat cu atata atentie la detalii. Felicitari!

    ReplyDelete
  5. este deosebit, si poarta parca o poveste, felicitari!

    ReplyDelete
  6. Este mai mult decat o bijuterie, decat un material modelat, decat nise piese aplicate....Este o fantezie si o interpretare pe care nu o intalnesti foarte des si "arunco" pe CDB, trebuie vazuta!!!!Felicitari!!!

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos si parca magic :)Felicitari! si bafta la provocare.

    ReplyDelete
  8. Am ramas uimita...o idee foarte frumoasa iar rezultatul este pe masura adica o bijuterie unicat. Felicitari si mult succes! :)

    ReplyDelete
  9. Ha Ha , Camelia , e minunat! La asta nu m-am gandit vreodata. Iar postarea documentata "botanic" m-a lasat fara grai . Felicitari !

    ReplyDelete
  10. Multumesc tuturor pentru aprecieri! În plimbările mele pe internet, am observat că insectele sunt des întâlnite în bijuteriile sau decoraţiunile apartinând stilului Steampunk. Dar cărăbuş chiar încă n-am văzut, aşa că am zis, să încerc eu :)

    ReplyDelete
  11. O imbinare a materialelor atat de reusita! Toate par la locul lor, nimic nu deranjeaza privirii; un intreg atat de reusit, armonios incat carabusul tau pare sa fi zburat chiar acum dintr-o poveste fantastica!! Felicitari! Succes in provocare!

    ReplyDelete