Monday, November 25, 2013

Pasiune pentru toamna - set soutache

 Toamna este un anotimp special, romantic, serile devin mai lungi, soarele este din ce in ce mai timid, padurea se imbraca in haine frumos colorate si copacii de arama astern un covor de frunze pe aleile parcului. Este un anotimp in care ne amintim sa ne bucuram de zilele frumoase si senine, in asteptarea gerului adus de iarna.
Cand ma gandesc la toamna, imi vine mereu in gand poezia: Emoţie de toamnă a lui Nichita Stănescu:

"A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,
că or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,
că ai să te ascunzi într-un ochi străin,
şi el o să se-nchidă cu o frunză de pelin.

Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,
iau cuvintele şi le-nec în mare.
Şuier luna şi o răsar şi o prefac
într-o dragoste mare."


Setul este dedicat toamnei, cu cercei si pandantiv / colier in tehnica soutache realizat din cabosoane din rasină transparentă in care am conservat frunze mici culese din covorul toamnei. Am mai folosit bănuti de coral rosu, mărgele de jasp mookait si jad maro, mărgele de sticla si mărgele handmade din hartie. Cerceii au lungimea de 7cm cu tortite din sarma gilt emailată, care nu se oxidează si nu provoacă alergie iar lungimea colierului este stabilită de cumparator. 

Acest set este unicat si deosebit de elegant, se poate purta la o petrecere sau de ce nu, la o cină in oras, unde cu sigurantă vă va face remarcata!

email:
camelia.handmade@gmail.com
shops:


No comments:

Post a Comment