Tuesday, February 21, 2012

Cufărul amintirilor T008


"Mai am un singur dor:
În liniştea serii
Să mă lăsaţi să mor
La marginea mării;
Să-mi fie somnul lin
Şi codrul aproape,
Pe-ntinsele ape
Să am un cer senin."
Mihai Eminescu

DOR

Sentimentul acesta mistuitor al dorului de fiinţa iubită, sau sentimentul arzător al dorului de ţară, de părinţi sau de copii, un sentiment chinuitor dar într-un fel plăcut inimii, un sentiment prezentat atât de frumos de poeţi şi purtat de fiecare generaţie în suflet; melancolie, suferinţă, nostalgie, tristeţe şi dorinţă în acelaşi timp.
Marea, apele întinse, cerul senin, nisipul fierbinte, locuri dragi, scrisori de dragoste, amintirile vacanţei sau unui concediu petrecut alături de persoana iubită, căldură şi soare.

Toate aceste lucruri am încercat să le expun în creaţia mea, o cutie de lemn decorată în tehnica decoupage, cu scoici, steluţe de mare, peisaje de pe plajă şi din vacanţe, text scris caligrafic luat parcă dintr-o scrisoare trimisă de departe, iar
pe capac am adaugat o scoică culeasă de pe plajă şi o steluţă de mare modelată din lut polimeric.
Creat special pentru provocarea: DOR, din duelul Crafty.
Mi-a plăcut mult provocarea, mai ales că ideea s-a lăsat asteptată câteva zile.
Rezultat final: un cufăr al amintirilor, inspirat de poezia lui Eminescu.
Cod T008, vandut.

1 comment: