Thursday, December 15, 2011

My Crafty + Reduceri de sărbători!

Crafty este o platforma online unde se pot vinde şi cumpăra cam orice în materie de handmade - de la produse cosmetice la bijuterii, obiecte de decor şi multe altele. Intraţi pe Crafty.ro ca să vă convingeţi! 

Am şi eu magazin deschis acolo cam din vară, mai ales că un magazin cu până la 10 produse este gratuit, dar nu m-am ocupat prea mult să postez produse din lipsă de timp. Asta până în acest sfârşit de toamnă, când cei de la Crafty ne-au atras cu multe surprize plăcute:

 - duel între artiştii handmade prezenţi pe Crafty (link)
 - concursuri cu premii extrem de atractive (link)
 - cadou de sărbători pentru cei care au deja sau îşi deschid magazin pe Crafty - cont premium gratuit până în martie
 - noua aplicaţie pentru Facebook care preia produsele din magazinul Crafty direct pe pagina de Facebook - cu această ocazie am creat pagina Camelia Handmade  Boutique unde vă invit cu drag!

Şi acum, surpriză: cu ocazia sărbătorilor, începând de azi, 15 decembrie, până în 31 ianuarie 2012, toate bijuteriile din  magazinul Camelia Handmade de pe Crafty.ro au o reducere de 20%!
(dacă găsiţi pe blog o pereche de cercei, sau un colier, sau orice din categoria bijuterii care au scăpat neadăugate pe Crafty - trageţi-mă de mânecă, le adaug şi profitaţi de reducere! - vezi si linkul din josul paginii "Postari mai vechi")



No comments:

Post a Comment